תכניות האימון באוקיינוס:
 
אימון אישי ואימון קבוצתי אקטיבי בניהול
מתן כלים לעשייה תכליתית, להעצמת הביצועים וההישגים הניהוליים ולשיפור התפוקה בעסק או בארגון. התכנית כוללת בניית חזון אישי וניהולי, ניהול זמן, הצבת יעדים עסקיים, הנעת עובדים ועוד. תכנית אימון המיועדת לכל מנהל המעוניין להעמיק את ההיכרות עם האדם והמנהל שבו כאחד, להגביר את האפקטיביות הניהולית ולקדם את מטרות הארגון.
 
אימון אישי אקטיבי ביזמות עסקית
גיבוש זהות ייחודית ויצירת תשתית לפרופיל עסק, להתנהלות עסקית ולפעילות שיווק. תכנית אימון המיועדת ליזמים עסקיים המבקשים לבטא את כישוריהם וניסיונם בהקמה ובניהול של עסק חדש.
 
אימון אישי אקטיבי בניהול תקציב
יצירה וגיבוש של דפוסי התנהלות ייחודיים בהתאם למאפייני העסק, בהיבטים פיננסיים. תכנית אימון המיועדת לכל בעל עסק או מנהל המעוניין להכיר ולהתמצא במושגים בסיסיים בנושאי ניהול תקציב ותזרים מזומנים.
 
אימון אקטיבי לקריירה חדשה
זיהוי ואיתור הזדמנויות למימוש עצמי בקריירה חדשה או נוספת, שתכליתה מימוש והגשמה עצמית תוך עיסוק בתחומים האהובים עליך וקרובים לליבך. תכנית אימון המתאימה למנהלים ויזמים בתקופת פרישה או כפיתוח העצמה לבניית קריירה נוספת.
 
אימון אקטיבי בשיווק אישי
היכרות עם אסטרטגיות בתקשורת בין אישית. תכנית אימון המיועדת לכל מנהל או יזם המעוניין להכיר וליישם טכניקות להתנהלות אפקטיבית ולתקשורת מיטבית מול המנהלים אותו והכפופים לו וכן טכניקות בניהול משא ומתן.
 
אימון אקטיבי בחשיבה אתגרית
היכרות עם דפוסי מחשבה והתנהגות אתגרית המובילים להישגים יוצאי דופן, תוך שאילה ויישום אסטרטגיות ומיומנויות מעולם הספורט. תכנית האימון מיועדת לכל מנהל ויזם המבקש "להרגיש את הדופק", לפרוץ דרך, להביא את יכולותיו וכישוריו לקצה גבול היכולת. הכי רחוק שאפשר.
 

 

   
            אוקיינוס | קהילת סלוניקי 8, תל אביב 69513 | טלפון: 054-6772777 |                                        קופירייטינג: סיגל דריאל