האימון של אוקיינוס - אימון אחר
 
לסדר נשימה – כאן ועכשיו
אוקיינוס מאמינה כי אימון לעתיד הוא היעד אבל הבעיות הן כאן ועכשיו. המטרה הראשונית שלי היא אימון  מיידי ונקודתי ללחצים ולבעיות הבוערות בעקבותיהן הגעת לכאן. זאת - במקביל לאימון, ללמידה ולפעילות המעמיקה והיסודית לבניית ולהבטחת עתידך.
 
עומק ומרחב לעשייה
תכלית ייעודה של אוקיינוס הוא באימון עסקי לצירת מרחב לעשייה וליצירה למנהלים וליזמים.
אוקיינוס מתמחה באימון בכירים לפריצת דרך ולהגשמה בקריירה, בעסקים ובחיים הפרטיים – ומביאה איתה ניסיון מעשי ומיומנויות של 25 שנות ניהול ויזמות. זהו אימון שבא מהשטח, ומציע ארגז כלים רחב עם מגוון פתרונות יעילים, יצירתיים ועמוקי מחשבה. אימון בשפה שמדברת ניהול, שמבין אותך ולנפשך גם בין המילים.
 
רוח חדשה
אוקיינוס מביאה איתה רוח חדשה. רוח של התלהבות. סוחפת, חזקה, מזיזה הרים וכובשת יבשות. אימון עסקי אקטיבי הוא יעד ודרך כאחד: להגיע להישגים ניהוליים, להצלחה עסקית ולמימוש היכולות שבך – וליהנות מכל צעד בדרך. אימון שבא משמחה והתלהבות, חייב להצליח.
 
העזה- לשחות במים עמוקים
אם היה צורך להגדיר במילה אחת מהי התכונה המביאה אנשים להישגים גדולים, היא ודאי הייתה "העזה".
לא פשוט לשחות במים עמוקים. עם המאמן הנכון לצידך, קל יותר להעז לקפוץ למים. מאמן שדוחף, לא מוותר, לא עושה הנחות ולא מעגל פינות. גישת האימון באוקיינוס באה מתוך גישה אמפאטית ומלאת נחישות כאחד. קשובה ורגישה אך בד בבד דורשת ומיישמת.
.
עוגן
כורסת המנהלים אינה תמיד מקום רך ונוח... מנהלים רבים חווים תחושת ריקנות ובדידות מול הרמות הכפופות להם והרמה המנהלת אותם. היכולת "לנהל" אינה מולדת. אימון אישי עם מאמן מנוסה המכיר ומזדהה עם עולמך תעניק לך את העוגן הדרוש, ביטחון, תחבר אותך לעוצמה שבך, תקל על הלחץ וההתלבטויות בבחירת דרך ובקבלת החלטות – ותנחה אותך בבטחה לחוף מבטחים.
 
גילוי עולמות
אוקיינוס לא תעלה את הדג על שולחנך, היא תלמד אותך לדוג. לא תאיר את עולמך באחת, אלא תספק את הפנס. אני מאמין באימון מעשי, מוכוון מטרה, בלמידה, בעבודה ובעיקר בעקשנות. התשובות האמיתיות, אלה שהופכות לאבני דרך בחיים, באות מבפנים. האימון באוקיינוס מסייע לך לחשוף עולמות חדשים מתוך עולמך שלך, בדרך חווייתית, מתוך התבוננות, התנסות והפנמה.
 
כוליות
כל מנהל הוא בן זוג, איש משפחה, אבא, בן, חבר, אינדיבידואל. האימון באוקיינוס מונע מתוך תפיסת עולם הוליסטית, הרואה קשר הדוק בין יכולות הביצוע בתחומי החיים השונים והמגוונים.
לכן, בתהליך האימון, אוקיינוס חותרת להשגת איזון והרמוניה בין הגשמי לרוחני ובין כל רובדי החיים - החיוניים להבטחת התקדמות והצלחה בכל תחום ותחום.
 
מצפן ומצפון
אוקיינוס פועלת מתוך מחויבות טוטאלית כלפיך. אני רואה בהצלחתך הצלחתי, באושרך אושרי. כל פעילותי נובעת מתוך אמונה עמוקה בדרך ובשיטות וביטחון מלא ושלם בתוצאות. ההבטחה שלי חד משמעית וברורה: להוביל אותך להתפתחות ולצמיחה ניהולית, עסקית ואישית, עם תוצאות מוחשיות, מוגדרות ומדידות, בטווח זמן קצר.
 

 

 

 

 

 

   
           אוקיינוס | קהילת סלוניקי 8, תל אביב 69513 | טלפון: 054-6772777                                          קופירייטינג: סיגל דריאל